Saturday, August 9, 2008

دانلود بهترین نرم افزارها و برنامه ها رایگان در یک مجموعه

- Free FLV to WAV Converter : برنامه‌ایی رایگان برای تبدیل فایل‌های با فرمت FLV به فایل‌های با فرمت WAV. حجم؛ 3.57 مگابایت. (جدید)
- Free AVI to MP3 Converter : برنامه‌ایی رایگان برای تبدیل فایل‌های با فرمت AVI به فایل‌های با فرمت MP3. حجم؛ 3.93 مگابایت. (جدید)
- Free AVI to WAV Converter : برنامه‌ایی رایگان برای تبدیل فایل‌های با فرمت AVI به فایل‌های با فرمت WAV. حجم؛ 3.93 مگابایت. (جدید)
- Free Video to BMP Converter : برنامه‌ایی رایگان برای تبدیل فایل‌های ویدئویی به فرمت BMP. حجم؛ 4.18 مگابایت. (جدید)
- Doughnut 360-Degree Video Converter 2.01 : ویدوئوهایتان را به ویدئوهای 360 درجه ایی تبدیل کنید! البته قبلش توضیحات دقیق‌تر و بیشتر را در صفحه انگلیسی مربوط به این برنامه مشاهده کنید. حجم؛ 7.25 مگابایت.
- Webu 1.09 : یک برنامه حدود نیم مگی و رایگان برای کار با فیدها خصوصا وقتی بخواهید بر اساس یک Keyword خاص عمل کنید.
- Bandwidth Vista 2.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- ExtraPuTTY 0.23 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- Blaze Composer 3.0 : اگر شما یک طراح وب هستید، شاید این برنامه 1.85 مگابایتی به درد شما بخورد. توضیحات بیشتر را در صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مشاهده کنید.
- HTML Lock 1.0 : یک ابزار کوچک و رایگان برای قفل و لاک کردن کدهای HTML شما. حجم فقط 112 کیلوبایت.
- Desklayer 0.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- Desklayer 0.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- Resize My Pictures 1.0.0.5 Beta : یک برنامه رایگان و حدودا یک مگی برای تغییر سایز و اندازه عکس های شما.
- Mil Free Inernet Eraser 3.0 : یک برنامه رایگان و 1.50 مگابابتی برای از بین بردن کوکی‌ها و هیستوری شما.
- FreeEject 1.0 : با این برنامه ریز و رایگان می توانید به سادگی و در یک حالت امن به کار سی دی ها یا دی وی دی ها یا هر Removable Media ی دیگری پایان دهید! (مثلا بعد از پایان کارتان با یک سی دی آن را در حاات امن از سی دی درایو خارج نمایید.)
- Free Wallpaper Changer : یک برنامه رایگان که همان طور که از نامش پیداست، کارش تغییر و تعویض اتوماتیک و طبق برنامه عکس زمینه (Wallpaper) کامپیوتر شماست.
- XL-Plot 2.99 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- Advanced Renamer 2.5 : یک برنامه رایگان و حدودا 900 کیلوبایتی برای تغییر نام همزمان چندین و چند فایل با امکانات مختلف.
- FFT Toy 1.0 : این برنامه رایگان و تخصصی به درد کسانی می خورد که با FFT (تبدیل سریع فوریه) آشنایی دارند.
- Dates Calculator 3.0 : یک برنامه رایگان و جمع و جور (حدود 100 کیلوبایت) برای تبدیل سال تاریخ های ژاپنی، هجری و ... به میلادی.
- Zipeg 2.4 : برنامه‌ایی رایگان (همانند Winzip و Winrar) برای فشردن کردن فایل‌ها و فلدرها و همچنین باز کردن فایل‌های زیپ (فشرده) شده.
- Turbo51 (Free Pascal Compiler) : این برنامه یک کامپایلر رایگان برای زبان پاسکال و میکروکنترولرهای خانواده 8051 می‌باشد.
- File Extension Changer 3.3 : کار این برنامه رایگان این است که به سادگی پسوند فایل‌های مختلف را برای شما عوض می‌کند. حجم این برنامه هم در حدود 300 کیلوبایت می‌باشد.
- Snow Player 0.85 : یک پلیر کم‌حجم و رایگان برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری شما.
- Quick Media Converter 3.5.7 : برنامه ایی رایگان و البته با حجمی در حدود 23 مگ برای تبدیل فرمت های مختلف صوتی و تصویری به همدیگر!
- Transview 8.0 : یک برنامه رایگان و 155 کیلوبایتی برای مشاهده عکس‌ها و تصاویر به همراه امکانات مناسب.
- Allnotes 2.23 : این برنامه رایگان و 324 کیلوبایتی علاوه بر مدیریت همه نوشته‌ها و متون شما، محیط امنی را برای نگهداری آن‌ها فراهم می‌کند.
- Magic Do 1.0 : این برنامه رایگان و حدودا 500 کیلوبایتی به درد کسانی می خورد که نرم افزار می‌سازند. توضیحات بیشتر و تخصصی را در صفحه خود برنامه بخوانید.
- Translate.Net 0.1.3 : با کمک این برنامه رایگان، ابزارهای آنلاین ترجمه از زبانی به زبانی دیگر، یک جا در اختیار شماست. برای این برنامه احتیاج به Net Framework 2.0. بر روی ویندوز خود خواهید داشت.
- Transcomplex Calculator : یک ماشین حساب 44 کیلوبایتی خاص.
- MediaSweeper 3.20 : یک ابزار کمکی برای مدیریت فایل‌های استفاده نشده برنامه ادوب Audition.
- Some PDF Image Extract 1.2 : این برنامه حدودا 900 کیلوبایتی یک کاربرد جالب دارد. کافی است یک فایل PDF بهش بدهید تا عکس‌های داخلش را برای شما جدا کند. به همین سادگی.
- Image Flip 1.1 : یک برنامه رایگان و کم حجم (در حدود 900 کیلوبایت) که با کمک آن میتوانید عکس‌هایتان را براحتی بچرخانید و یا ببُرید. این برنامه می‌توانید یک ادیتور ساده برای عکس‌های شما باشد.
- FIR 1.0.4 : یک برنامه رایگان و مفید برای زیپ کردن فایل‌ها به روشی جالب! با کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را به گونه‌ایی فشرده و زیپ کنید که فایل نهایی یک فایل تصویری باشد. حجم این برنامه در حدود 470 کیلوبایت است.
- AutoRun Maker 1.0 : اگر می خواهید برای سی دی یا دی وی دی های خود اتوران (Autorun) بسازید، این برنامه رایگان و حدودا نیم مگی را دانلود کنید!
- SQLExpress Console 1.00 : یک ابزار رایگان، کم حجم و کمکی برای کار با دستورات SQL در MS-SQL servers. حجم فقط 101 کیلوبایت!
- Free Tetris Game : بازی معروف و دوست داشتنی تتریس (Tetris) که معرف حضورتان هست!؟ حجم هم زیر یک مگابایت است. از دست ندهید.
- Desene Animate 1.0 : یک بازی رایگان، کم‌حجم، ساده و کودکانه (با کنار هم قرار دادن اجزای مختلف، شخصیت‌های کارتونی بسازید)
- QuickPause 4.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- Memory Games 5.0 : یک بازی رایگان، کم‌حجم، ساده و کودکانه. (عکس‌های مشابه را دو به دو پیدا کنید)
- Free FLV to MP3 Converter 1.01 : با کمک این برنامه رایگان و حدودا دو و نیم مگی می‌توانید فایل‌های FLV را به MP3 تبدیل کنید.
- PeaZip 2.1 : یک برنامه رایگان و 3.31 مگابایتی، برای کار با فایل‌های زیپ که اکثر فرمت‌های رایج را ساپورت می‌کند. با کمک این برنامه ریگان می‌توانید فایل‌های با فرمت‌ها Zip ، Rar ، Tar و ... را باز کنید و همچنین فایل‌های خود را با فرمت‌های دلخواه زیپ و فشرده نمایید.
- Free DHTML Menu Builder 2.1 : اگر می‌خواهید برای سایت یا وبلاگ‌تان یک منوی DHTML بسازید، از این برنامه رایگان و حدودا 900 کیلوبایتی استفاده کنید، کارتان خیلی ساده می‌شود.
- CoffeeCup Free HTML Editor 9.1 : یک ادیتور رایگان برای فایل‌های HTML شما که در واقع یک drag and drop ادیتور می‌باشد. با کمک این برنامه همچنین می‌توانید فایل‌های آماده شده خود را به فضای هاست خود آپلود کنید. البته حجمش یک مقدار بالا و حدودا 20 مگابایت است!
- CSE HTML Validator Lite 8.04 : یک Validator رایگان برای شما. با کمک این برنامه رایگان (همان طور که از نامش پیداست) می توانید کدهای HTML خود را ولید (استاندارد) و به اصطلاح بهینه کنید. (یک طرح استاندارد و ولید به مراتب حرفه‌ایی تر خواهد بود)
- Snappy 0.9.0 : یک برنامه رایگان و مفید برای تهیه اسکرین‌شات (عکس انداختن) از صفحه نمایش. در حدود یک و نیم مگ هم حجم دارد.
- LangOver 5.0 : این برنامه رایگان و 470 کیلوبایتی شما را از زدن دکمه های ترکیبی آلت و شیفت برای تغییر زبان سیستم بی‌نیاز می‌کند. با نصب این برنامه برای تغییر زبان سیستم فقط کافی است کلید F10 را بفشارید!
- DataSafe Backup 1.0.59 : یک برنامه رایگان و 3.30 مگی برای ویندوز ایکس پی شما. کار این برنامه مجانی، گرفتن بک آپ و پشتیبان از فایل‌های شماست. قبل از بروز مشکل به فکر فایل‌های خود باشید که ممکن است بعدا خیلی دیر شود :)
- YahyaNaveed HTML Editor 1.0 : یک ادیتور HTML رایگان دیگر برای شما. حجم این برنامه در حدود یک و نیم مگابایت است.
- WordCollector 1.0 : این برنامه رایگان و کم‌حجم کارش این است که یک آدرس سایت و مشخصات کلمه موردنظر شما را دریافت می‌کند، سپس در آن سایت به دنبال آن کلمه (یا کلمات) می گردد و کلمات پیدا شده را در یک فایل تکست برایتان ذخیره می‌کند. (برای اجرای این برنامه باید جاوا روی سیستم شما نصب باشد)

No comments:

link box

کلمات کلیدی - key word

key word:دانلود بهترین وجدیدترین برنامه ها،نرم افزارها به صورت رایگان همراه با کرک و سریال به صورت فول ورژن،2008،2007نرم افزارهای فشرده سازی،نرم افزارهای مهندسی،نرم افزارهای صدا و تصویر،نمرم افزارهای فشرده سازی،نرم افزارهای موسیقی،نرم افزارهای کاربردی،حرفه ای، ویندوز،از بهترین سرورهای ایرانی و خارجی،نرم افزارهای آموزشی، نرم افزارهای فلش ،نرم افزارهای مرروگر، نرم افزارهای چندرسانه ای،نرم افزارهای چت و مسنجر، نرم افزارهک، نرم افزار کنترل کننده،نرم افزار گرافیک، نرم افزار آفیس،نرم افزار پخش کننده،آنتی ویروس های جدبد و به روز همراه با آپدیت ها،نرم افزارهای امنیتی،نرم افزار انیمیشن سازی،نرم افزار اینترنت،نرم افزار بهینه سازی،نرم افزار بازیابی، نرم افزار تلفن،نرم افزار جاسوسی،نرم افزار رادیو وتلویزیون،نرم افزار مدیریت دانلود،نرم افزاررایت سی دی و دی وی دی،نرم افزار سایت و وبلاگ نرم افزار شبکه،نرم افزار سرگرمی،نرم افزار شبکه، نرمافزار همراه، فرهنگ لغت و مترجم، سیستم عامل، برنامه نویسی، داریور،کتاب،فونت،دسکتاپ و والپیپر، نرم افزار موبایل،سونی اریکسون ، نوکیا،موبایل،بازی موبایل،زنگ و رینگتون موبایل،تم موبایل،نقشه موبایل، آنتی ویروس موبایل، فارسی ساز موبایل، اسکرین سیور موبایل، پاکت پی سی،بازی اکشن،بازی ماجرایی،بازی فکری،بازی ورزشی،بازی متفرقه، ترفند یاهو، ترفند امنیت،ترفند ویندوز،ترفندکیبور،ترفند موبایل،ترفند دسکتاپ،ترفند مرورگر، ترفند ریجستری، ریجستری، ترفند نرم افزار و سخت افزار،سخت افزار،دانلود رایگان، کرک،سریال، کلمات کلیدی: دانلود بهترین وجدیدترین برنامه ها،نرم افزارها به صورت رایگان همراه با کرک و سریال به صورت فول ورژن،2008،2007نرم افزارهای فشرده سازی،نرم افزارهای مهندسی،نرم افزارهای صدا و تصویر،نمرم افزارهای فشرده سازی،نرم افزارهای موسیقی،نرم افزارهای کاربردی،حرفه ای، ویندوز،از بهترین سرورهای ایرانی و خارجی،نرم افزارهای آموزشی، نرم افزارهای فلش ،نرم افزارهای مرروگر، نرم افزارهای چندرسانه ای،نرم افزارهای چت و مسنجر، نرم افزارهک، نرم افزار کنترل کننده،نرم افزار گرافیک، نرم افزار آفیس،نرم افزار پخش کننده،آنتی ویروس های جدبد و به روز همراه با آپدیت ها،نرم افزارهای امنیتی،نرم افزار انیمیشن سازی،نرم افزار اینترنت،نرم افزار بهینه سازی،نرم افزار بازیابی، نرم افزار تلفن،نرم افزار جاسوسی،نرم افزار رادیو وتلویزیون،نرم افزار مدیریت دانلود،نرم افزاررایت سی دی و دی وی دی،نرم افزار سایت و وبلاگ نرم افزار شبکه،نرم افزار سرگرمی،نرم افزار شبکه، نرمافزار همراه، فرهنگ لغت و مترجم، سیستم عامل، برنامه نویسی، داریور،کتاب،فونت،دسکتاپ و والپیپر، نرم افزار موبایل،سونی اریکسون ، نوکیا،موبایل،بازی موبایل،زنگ و رینگتون موبایل،تم موبایل،نقشه موبایل، آنتی ویروس موبایل، فارسی ساز موبایل، اسکرین سیور موبایل، پاکت پی سی،بازی اکشن،بازی ماجرایی،بازی فکری،بازی ورزشی،بازی متفرقه، ترفند یاهو، ترفند امنیت،ترفند ویندوز،ترفندکیبور،ترفند موبایل،ترفند دسکتاپ،ترفند مرورگر، ترفند ریجستری، ریجستری، ترفند نرم افزار و سخت افزار،سخت افزار،دانلود رایگان، کرک،سریال,دانلود فیلم,فیلم های جدید و رایگان,هالیوود,خفن,سکس,دانلود بهترین نرم افزارها همراه با کرک و سریال,winrar,winzip,flash,movie,zip,graphic,designer,photo,photoshop,edith,download,software,film,sex,free,crack,serial,serials,patch,free download,software download,game,download game,rigestary,mobile,wallpaper,dic,kaspersky,kasper,internet,radio,tv,update,player,yahoo,internet,manager,sony,sonyericso,nokia,dvd,cd,hack,massenger,chat,office,proffitional,picture,photo,free,2007,2008,2006,2005,2004,windows,win,iran,animation,banner,logo,virous,antihack,antivirous,tel